Het wordt tijd voor voorpret... - Reisverslag uit Best, Nederland van Hans en Marja Koster - WaarBenJij.nu Het wordt tijd voor voorpret... - Reisverslag uit Best, Nederland van Hans en Marja Koster - WaarBenJij.nu

Het wordt tijd voor voorpret...

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Hans en Marja

21 December 2015 | Nederland, Best

Het is dit jaar anders met de voorpret...
Druk met veel dingen die onze tijd en gedachten opslurpen. We doen het graag voor de kinderen: Karen meehelpen verhuizen, poetsen en verven. Iris helpen waar we kunnen, kerstdrukte in de bakkerij! Ook hebben we net een paar weken ons eigen huis weer helemaal op orde na een giga verbouwing.

We zien er, meer dan andere jaren, naar uit: een maand "niksen".

Groot geluk dat ik al in augustus de route gepland heb samen met Hans en ook de overnachtingsplekken zo goed als ingericht. Ik heb een vooruitziende blik gehad....

Nog een paar dagen dan is het kerst. Karen, Frank en Tjeu zijn dan verhuisd en ingericht. Iris kan weer even bijtanken naar een hectische tijd. Wij hebben weer tijd en rust..

Volgende week ga ik het hele reisplan nog eens doorlopen. Waarschijnlijk nog een georganiseerde fietstocht van 3 dagen door de Mekong Delta boeken. We fietsen graag op eigen houtje wat rond maar we beseffen wel dat we meer gaan zien tijdens een georganiseerde tocht.

Voor wie ons wil gaan volgen: volgens mij kun je je zelf aanmelden voor de ontvangst van mijn reisverslagen uit Vietnam. Anders laat t me maar even weten, dan voeg ik je toe aan de mailinglist.

Ik hoop dat we weer een prachttijd gaan beleven...
Wordt vervolgd!

Marja.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans en Marja

Actief sinds 20 Dec. 2015
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 5427

Voorgaande reizen:

03 Januari 2016 - 31 Januari 2016

Op pad in Zuid-Vietnam

Landen bezocht: